21 października 2010

Wizja która sprawdziła się bardzo szybko .

Przed wczoraj w pracy miałam przebłysk pewnego wydarzenia  dotyczącego mojej osoby. W wizji widziałam siebie wchodząca do magazynku dla personelu restauracji i widzę jak z górnej półki spada na mnie przedłużacz zawinięty na metalowym stojaczku ( dość duży waga około 6 kg) . Jak to zawsze ja - zignorowałam to  bo nie dowierzam jeszcze w moje możliwości i dary, wiec nie przejęłam się tym bardzo i zapomniałam o tym. Na drugi dzień tj. wczoraj jak zawsze jestem pierwsza w pracy wchodzę do tego magazynku zostawiając swoje rzeczy i przebieram się w służbowe . Ledwo co się przebrałam ,odwróciłam się  w kierunku drzwi i w tym momencie z górnej półki spadł na mnie ten przedłużać na prawa cześć głowy i tylko jedna strona potem po ramieniu , które mi rozcięło . Wiec było tak  samo jak w mojej wizji.

7 komentarzy:

  1. Ciekawe, jak to jest miec wizje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz szczescie ze to tylko takie wizje. uwierz mi, niektore potrafia dac w kosc. moze i ja zaloze wlasnego bloga. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak założysz to daj znać ;) Chętnie poczytam.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak odróżnić zwykły sen od wizji?:D miałam kilka takich przypadków że to co mi się śniło później zdarzyło sie naprawde ale wiekszość snów to jakies beznadzieje :D a znaczną część nie pamiętam,,,

      Usuń
  4. Takie sny nazywają się snami proroczymi , z tym że u mnie jeśli nie sprawdzi się w ciągu kilku godzin po przebudzeniu nie jest snem proroczym . Mnie też śnią się przeróżne rzeczy , czasem takie głupoty że nie wspominam o nich ale umiem odróżnić co najmniej 5 rodzai snu. Przypatruj się co robisz przed snem , co oglądasz w tv , jakie wydarzenia nastąpiły w danym dniu, z kim rozmawiasz i o czym . Jeśli to wyeliminujesz rozpoznasz naprawdę symboliczny sen. Jeśli będziesz miała jakieś pytania pisz na maila ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za pomoc gorzej ze mi się nigdy nie udaje nic rozpoznać wiem ze coś przewidziałam dopiero wtedy kiedy mi sie to zdarzy i potem sobie przypominam ze miałam taki sen...

      Usuń
    2. Nie ma za co , zawsze chętnie służę pomocą. Z przewidzeniem czegoś musisz zdać się na intuicje, słuchać wewnętrznego głosy , jest to bardzo trudne ale do wykonania.

      pozdrawiam

      Usuń