16 grudnia 2012

Dla osób będących medium.




Przestroga dla osób, które odkryli w sobie zdolność medium. Jeśli będziecie słyszeć jakiś głos zewnętrzny bądź też wewnętrzny w innym języku, którego nie znacie to nie powtarzajcie tego, jedynie zapiszcie sobie co usłyszeliście . Powtórzenie tego na głos pozwoli danej istocie wejść w Was na tyle, iż mogą zrobić wam krzywdę fizycznie. Niestety kilka miesięcy temu miałam takie przykre doświadczenie. Usłyszałam głos w mojej głowie, mówił on w języku niemieckim. Będąc  w rozmowie z 3 innymi osobami powtórzyłam co słyszę i tak pozwoliłam wejść do siebie niezbyt przyjemniej istocie, która tak ściskała i miażdżyła moją dłoń aż ją uszkodziła. Do dziś mam znak tego wydarzenia. Moi rozmówcy znali się na rzeczy wiec pomogli mi w tej niezbyt milej sytuacji. Więc proszę i Was  uważajcie na to co słyszycie, i zastanówcie się czy chcecie to głośno powtórzyć.

5 komentarzy:

  1. Wiele razy takie rzeczy słyszę,ale podświadomie udaję, że nic się nie stało, że nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. .....Przecież moc jest w nas, jeżeli nie pozwolisz to nikt do Ciebie wejść nie może i tyle, nie ma takiej możliwości.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Moi drodzy jestem medium od dziecka, uwierzcie, powtarzanie słów nie ma tu żadnego znaczenia. Medium piszące to człowiek o specyficznych zdolnościach. Pozwalając na kontakt z duchem "udostępnia" swoją dłoń, by ten za pomocą fluidów oddziaływał na nią zapisując, bądź rysując informację. To nie powtórzenie słów stało się pozwoleniem dla ducha do inkorporacji ale myśl medium. Zafascynowane słowami, jaki otrzymała stało się znakiem i zachętą dla ducha do dalszej działalności. Dlatego właśnie "chwycił" jej dłoń. Duchy niedoskonałe potrafią być dość brutalne i wyrządzić krzywdę w czasie inkorporacji (wykorzystanie ciała medium przez ducha w celu przekazania informacji). Taka ich natura. Do każdego ducha (nawet tego złośliwego) należy podchodzić z miłością i zrozumieniem. Przede wszystkim wybaczyć mu i pomodlić się, by zechciał poprawić się i by otrzymał Boskie światło, które dalej go poprowadzi. Bądźmy wyrozumiali. Duchy to takie same istoty jak my, tyle, że nie posiadają w danym momencie ciała. Zapisywanie informacji nie uchroni medium od wpływu ducha. Ono samo decyduje (choć czasem niechcący/nie do końca świadomie), czy pozwolić duchowi na "skorzystanie" z ręki, czy nie. Pragnę dodać, że medium piszące oprócz możliwości użyczenia ręki może również słyszeć i widzieć duchy. Kombinacja tych zdolności jest indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała i fachowa odpowiedź. Sam nie jestem medium ale mam dwoje przyjaciół, z których jedno jest tylko medium piszącym natomiast drugie jest medium piszącym , widzącym oraz odprowadza zagubione Dusze. Osobiście interesuje się tym tematem od bardzo dawna, w internecie można spotkać przeróżne wpisy na ten temat ale przeważają te "ostrzegawcze" i te głównie pisane przez mało wiedzących katolików straszących ludzi, tarotem, bioterapeutami, wróżkami, reiki ect.ect. Gorąco polecam książki Allana Kardeca "Księga Duchów", "Księga mediów", "Niebo i piekło według spirytyzmu", "Ewangelia według spirytyzmu" oraz M.Newtona "Wędrówka Dusz" i "Przeznaczenie Dusz". Polecam również stronkę http://www.ksiegozbiory.cba.pl/ksiegi.html gdzie można wypożyczyć książki o rozwoju duchowym.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń