06 lipca 2011

Zaginiona Agnieszka Miedziak

Kilka dni temu dostałam od Gastrii linka z artykułem o zaginięciu dziewczyny Agnieszki Miedziak. Gastria poprosiła bym spojrzała na zdjęcie tej dziewczyny i powiedziała czy soc widzę i ect ...
Po zdjęciu już  widziałam  czarna otoczkę  i świadomość iż dziewczyna nie żyje , a po chwili miałam wizje jak  ktoś ciągnie za nogi ta dziewczynę po jasnym piasku bądź ziemi już martwa. Gdzieś w oddali drzewo bądź jakiś drobny lasek . 



Osoba ta wyglądała na młodego mężczyznę trochę ,,przypakowanego ,, w dżinsach i jakby jasnej kurtce może bluzie. Mnie jasny piasek w tamtej wizji skojarzy się z woda ale to tylko tyle a Gastria dodała właśnie ze ona może być w wodzie . Dziś  przelanczajac  kanały telewizyjne zatrzymałam się na Polsacie nie wiem dlaczego ale tak jakoś wyszło . W opisie  wynikało iż jest to program Interwencja ale nie wiedziałam o co chodzi ponieważ widziałam tylko zakończenie programy ; widziałam płaczących ludzi na ulicy z reporterka  a w tamtej chwili otrzymałam jakby informacje, iż to rodzice zaginionej Agnieszki ... Dla pewności sprawdziłam informacje  w internecie i niestety  potwierdziło się to co zobaczyłam, że chodziło właśnie o Agnieszkę M. 
Link do artykułu o informacji o wyciągnięciu ciała z wody :
http://www.tvn24.pl/12690,1709574,0,1,zaginiona-agnieszka-nie-zyje,wiadomosc.html

10 komentarzy:

  1. Ciekawe, że takie parapsychiczne "odkrycia" wyjawiane są już PO znalezieniu zwlok... Tak "przewidzieć" to każdy potrafi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem mój post ,to byś wiedział iż dyskutowałam na ten temat z koleżanka ,,po fachu,, o zaginięciu tej dziewczyny. Mogę Ci przedstawić zapis z gg naszej rozmowy na ten temat i sama Gastia może to potwierdzić. Nikt nie musi w to wierzyć, my nie zajmujemy się tym zawodowo więc nie mamy żadnych korzyści z tego i nie o to nam chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. PO FAKCIE to każdy może powiedzieć że widział/wiedział. Czemu wcześniej nie napisałaś tego posta? PRZED znalezieniem zwłok?

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa... Nie mam żadnych 'zdolności', a też prawie od samego początku jakoś na 99% byłam pewna, że Agnieszka niestety nie żyje.
    Da się wywnioskować po prześledzeniu okoliczności i całej sprawy.

    Tego, że Kasia Kobiela żyje też się domyślam i nie zawdzięczam tego żadnym 'mocom'. Wystarczy prześledzić informacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłabym uważnie czytać posta,ale cóż wasza reakcja była do przewidzenia bez żadnych zdolności. Nie będę się tłumaczyć bo i tak nie zrozumiecie ... Nikomu nie każę wierzyć w to co tu jest napisane; ważne ,że ja wierze ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam, że rozmowa ze mną na gg odbyła się jeszcze przed odnalezieniem zwłok Agnieszki. Nie mieszkam w Polsce, nie mam polskiej tv wiec nie sledze na bieżąco informacji. Wiadomość o jej zaginięciu dostałam na Facebooku i linka do niej dałam blue na gg i była rozmowa na ten temat. Miałam napisać wcześniej, ale nie miałam internetu (chwilowo). O znalezieniu zwłok Agnieszki dowiedziałam się z smsa przysłanego przez Blue.

    OdpowiedzUsuń
  7. To co napisałaś jest bardzo ciekawe , wierze Ci. Chociaż gdy myślałam sobie o tej całej tragedii myślałam ,że ta dziewczyna była wcześniej z kimś umówiona ,ponieważ ubrała się wygodnie, nie wzieła zadnej torebki czy plecaka tylko karte miejską. Miała dość blisko do skałek,ale z drugiej strony tesko i skałki to kawałek drogi,więć bez przyczyny nie miałaby po co tam iść.

    OdpowiedzUsuń
  8. mozecie pomagac w znalezieniu osob zaginionych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Autorko bloga, co mozesz powiedziec o innych zaginionych? Iwonie wieczorek, Urszuli Olszowskiej, Małgorzacie Szabatowskiej, on tez zaginęły w tajemniczy sposob.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Blu Angel333 zastanawiam się nad pewną wspólną wizją w tej sprawie mianowicie mężczyzna w białaej bluzce i dżinsach. Napisałam w tej sprawie do Gastri aby się z Panią zkontaktować. Oczywiście moja wizja( można ją przeczytać na stronie Gastri) jest inna ale ten mężczyzna to zagadka.Pozdrawiam Ave

    OdpowiedzUsuń