23 lipca 2011

Zaginiony Paweł Krasny

Witaj Mileno ! Dziękuje za komentarz.
Paweł Krasny niestety też nie żyje , bije od niego straszna czerń ... Jako ze zawsze muszę spojrzeć  na zdjęcie  osoby zaginionej oraz jej okoliczności zaginięcia , ale pamiętam go ponieważ z dobry tydzień temu szukałam kogoś innego i też natknęłam się na zdjęcie tego chłopaka . http://zaginieniposzukiwani.blogspot.com/2011/06/poszukiwany-pawel-krasny.html#axzz1SvKql3QX


 Wtedy też widziałam tylko czerń wokół niego . Nie wiem dlaczego czytając o nim chodziło mi po głowie imię i nazwisko Piotr Krasny które powtarzało się w moich myślach- nie wiem czy to jego brat ?  Z Pawłem kojarzy mi się samochód , mam taki obraz : Paweł wraca do domu  idzie chodnikiem , podjeżdża do niego samochód ciemnego koloru zatrzymuje się ,kierowca otwiera okno i go zagaduje .Potem Paweł wsiada do tego samochodu i odjeżdżają, widzę czarny worek  jest czymś wypełniony , a przy tym jest wykopana duża dziura , dziwny kolor ma ta ziemia jasny brąz czy jakby rdzawa ? Kierowca zakopuje ten worek , ściąga coś z głowy  ma jasne błąd włosy ubrany w czarny sweter i dżinsy , i odjeżdża z tego lasu ...
 

13 komentarzy:

  1. Witam! Dziekuję za odpowiedz. Pani opis jest smutny;/, a tego chlopaka jeszcze nie odnaleziono. Mam nadzieje, ze sprawcy zostana schwytani i ukarani. To jest takie niesprawiedliwe ;/
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niewiele się zgadza z wyjatkiem śmierci Pawła.Został znaleziony,ale nie zakopany(ew.bardzo płytko)i nie w lesie,a w Krakowie,przy ulicy Siewnej.Mieszkam niedaleko tego miejsca i z wyjątkiem kilku drzew o żadnym lesie nie ma tam mowy.

      Usuń
  2. Droga Autorko Bloga. Czy mogłaby Pani zrobić wizję na temat MAŁGORZATY WNUCZEK? Srawa jest dość głośna od kilku lat, jej córeczka OLA na Youtube prosi mamę żeby wróciła! W czerwcu tego roku 2011 pojawił się rzekomy ślad we Wrocławiu - rzekomo ktoś widział jak wysiadała ona z autobusu relacji Londyn-Wrocław.

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110527/INOWROCLAW01/24381223

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaję jeszcze prośbę o wyjaśnienie w sprawie jeszcze 2 matek małych dzieci:

    MARTA BIENIASZEWSKA tu link:

    http://bezsladu.blogspot.com/2011/04/zagineli-do-dzis-nie-wiadomo-jaki-jest.html

    LILIANNA KOWNACKA tu link:

    http://bezsladu.blogspot.com/2011/04/gdzie-jest-moja-mama.html#more

    Mam jeszcze taką sugestię, że Pani ze swoimi zdolnościami zrobiłaby dużo dobrego pomagając rodzinom osób zaginionych.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, czy w wizji dotyczącej Pawła Krasnego widziała Pani może jeszcze jakieś szczegóły? np. czy Paweł mógł znać kierowce tego samochodu? czy daleko mogli odjechać?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam..
    a ja mam podobna wizje, tylko z innymi szczególami, prosze o pisemny kontakt ze mna rodzine Pawla...
    jesienna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, to samo u mnie :( Śmierć "bije" ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu jest jeszcze świeża sprawa, może coś na ten temat Pani powie? http://zaginieniposzukiwani.blogspot.com/2011/08/zaginiony-filip-dymkowski-batman.html?fb_ref=.TlzMorVUETE.like&fb_source=profile_oneline#axzz1WVqNAE7H

    OdpowiedzUsuń
  8. on na tym zdjeciu ma taki " pusty wzrok" ............ takie nie wyraźne oczy. jeśli on nie żyje to zrobił to ktos jego znajomy, który mieszka niedaleko od niego, może w tej samej miejscowości, ktos to zrobił po którym nikt by sie nie spodziewał, że mógłby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. "pusty wzrok" i smutne oczy, nie sądzę żeby był szcześliwy

    OdpowiedzUsuń
  10. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019401,title,Na-budowie-znaleziono-ludzkie-kosci-Czy-to-zaginiony-Pawel-Krasny,wid,16998378,wiadomosc.html miała pani racje

    OdpowiedzUsuń
  11. Miała Pani rację,niestety,to bardzo smutne

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety,ale Paweł nie został zakopany a już tym bardziej nie w lesie.Ciało nie było w żadnym worku i zostało porzucone pod drzewem.Znam dobrze te tereny,bo mieszkam kilometr od tego miejsca.Prawdopodobnie został zabity w celu rabunkowym,więc kto by wcześniej przygotowywał jakiś worek?Jeżeli był "doświadczonym" mordercą,powinien też zabrać dokumenty,aby utrudnić identyfikację zwłok.

    OdpowiedzUsuń