04 lipca 2011

Kolejny wyjazd do Polski ....

Za miesiąc  znowu jadę do Polski ale tym razem na dłużej bo aż dwa miesiące. Jak poprzednio  nie będę mieć stałego dostępu do internetu ale postaram zajrzeć i coś napisać  ;)  Od kilku dni mam nowy telefon Nokia C7, nic by nie było w tym dziwnego  gdyby nie to iż dostałam smsa od mojego operatora z data  09.18.10 !!!! Pomimo iż mam wszystko dobrze poustawiane , od wielu lat gustuje tylko i wyłącznie w nokiach ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłam. No cóż i tak bywa :D
Ostatnio szaleje na punkcie tego utworu z filmu  Ugly Truth czyli Brzydka Prawda :D Swoja droga film jest zarąbisty ;) Piosenka jakoś dodaje radości - a takie uwielbiam , które sprawiają iż chce się żyć pomimo wszystko.



1 komentarz:

  1. hehe widziałam ten film, super! :D muzyczka w ogóle jest świetna nie tylko ten kawałek :)

    OdpowiedzUsuń