06 lipca 2011

Zaginiona Katarzyna Kobiela

W związku z postem o Agnieszce M. postanowiłam również napisać o Katarzynie Kobieli.
Na form Nautilusa koleżanka Darkness założyła temat właśnie o tej dziewczynie .
Tutaj pod tym linkiem można zobaczyć ten temat  :  http://www.forum.nautilus.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=1622.  
Wtedy napisałam cytuje ,, Trudno mi coś zobaczyć z jej zdjęcia ale widzę szara aurę ! Jej chyba coś się stola , być może jest w ciężkim stanie ... ,, 
Wtedy miałam wątpliwości czy to szara czy fioletowa otoczka ... jak widać zdecydowałam się na szara ponieważ niepokoiło mnie to co odczuwałam patrząc na zdjęcie...

Zdjęcie Katarzyny Kobieli :



Postanowiłam dziś  popatrzeć  na jej zdjęcie jeszcze raz ponieważ przy poprzednim razie  nie byłam w dobrej formie . Skupiając się na jej zdjęciu jednak widzę fioletowa otoczkę  a przy tym wizja  jak Kasia idzie w deszczowa pogodę z dwiema dziewczynami jedna blondynka a druga ma ciemniejsze włosy, są roześmiane a Kasia ma się dobrze - takie mam odczucia . Coś mi się zdaje iż niebawem ja odnajdą ....

10 komentarzy:

  1. jak można się z Tobą skontaktować angel? mam pytanie odnośnie zaginionej ososby

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, i to od początku, że Kasia żyje, ma się dobrze, że to była ucieczka z domu na przekór rodzicom. Według mnie jest z koleżanką o jasnych włosach we Wrocławiu, u niej przebywa. wiem też podobnie do Blue, że wkrótce się odnajdzie, ale nie będzie chciała wrócić do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce powiedzieć co czuję (ale mogę się mylić!). Kiedy się zaczęła akcja widziałam dużą otoczkę koloru szarego (a. granatowego). Teraz widzę bardzo małą ( ok 3 cm wokół ciała) koloru jasnego. Dziewczyna CHYBA jest smutna i CHYBA chce się schować. (oczywiście za chwilę to się może zmienić i mogę chrzanić bez sensu)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta dziewczyna na wszystkich zdjęciach jest smutna.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam 2 wizje odnośnie Kasi, 1)że uciekła z domu, 2 dziewczyny -jedna wysoka -Kasia, druga dużo nizsza. Szczęśliwe, chodzą po galerii we Wrocławiu (raczej Renoma bo bylo dużo szkła)
    a 2) wizja duzo gorsza... jakies brudne mieszkanie, zaslony w oknach pozaslaniane, zero promieni slonecznych, te same 2 dziewczyny - Kasia tez, siedzialy smutne, dzwi sie otwieraja wchodzi 2 mezczyzn - cos mowia w obcym jezyku - obstawiam ze to Norwedzy byli, rzucaja dziewczynom jedzenie i wychodza, pozostawiajac je same...
    To tyle co czuje...

    Wg mnie wniosek jest taki ze owszem, Kasia uciekla, ale ktos ja porwal i obecnie przebywa poza granicami Polski....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ostatnio sen o Kasi.
    To był las, jakieś kamienie, leżała nago częściowo przykryta piaskiem. Nie wiem czy jest sens informowania kogoś o tym, bo przecież Ona może żyć, może być z Nią wszystko w porządku, a pisanie o takich rzeczach to tylko zasiewanie niepewności. No ale zdecydowałam się napisać.

    E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się! Jak możecie pisać takie bzdury! Jakieś sny jakieś fazy jak dla mnie bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  8. znaleźli jakieś szczątki w lesie. Podejrzewają, że to Kasia... była tam jej torebka, z telefonem i dokumetnami

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/485452,prokuratura-kasia-kobiela-nie-zyje,id,t.html szczątki w lesie potwierdziły, że to Kasia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, wiem śledziłam to sytuacje. Zła jestem na siebie,iż nie mogę dokładniej określić pewnych rzeczy ale tak jak pisałam wcześniej nie daje 100% pewności co do moich wizji. Jest mi bardzo przykro iż w taki sposób odnaleziono Kasie.

    OdpowiedzUsuń