08 października 2011

Prośba.

Trochę mnie tu nie było ...
Do osób, które podsyłają mi linki do zganionych osób , nienawidzę jak ktoś mi rozkazuje i mówi co mam robić ;  wg mnie to jest naruszenie mojej strefy  wolności , która sobie cenie nade wszystko ... Zrażam się do takich osób , powstaje u mnie niechęć i odrzuca mnie . Proszę więc mnie nie zmuszać do czego kolwiek bo i tak to nic nie da  , wiem że jestem trudna osoba  ale przede wszystkim muszę zadbać o swoje zdrowie bo jakby nie patrzeć też jest bardzo cenne.Więc proszę uszanować moja wole bo nie jestem specjalista od zaginionych osób.


Kiedy przyjechałam do mojego domu w Polsce , od początku nasuwały mi się słowa  ,,POWRÓT DO ŹRÓDŁA,, . Myślałam z początku ,  iż  może rozchodzić się o  to , że  dostałam jakby druga szanse na nowe życie choć wtedy miałam może z 5 lat. Nowe miejsce, w którym czułam się bezgranicznie bezpieczna ( jest tak do dziś)  , nowy  dom i ,,rodzice,,  . Lecz teraz uważam iż się myliłam bo chodziło raczej o sferę duchowa i ezoteryczna. Przewidywanie rozwija się , także wizje są inne, może to miejsce jest źródłem moich zdolności; zapoczątkowanie tego co się ze mną dzieje ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz