10 listopada 2011

11.11.11

Jutro jest dzień niepodległości oraz data  11.11.2011, niektórzy  twierdza iż jest bardzo znacząca , iż coś się wydarzy . Ostatnio jest dość często poruszana ta data w rożnych mediach a także na stronach  miedzy innym  na stronie Nautilusa gdzie pełnie funkcje moderatora polecam poczytać dla zainteresowanych  http://nautilus.org.pl/index.php?p=artykul&id=2448


   oraz dyskusja na forum portalu Paranormalne  http://www.paranormalne.pl/topic/7723-godzina-1111/. Jedni uważają , iż to jest światowe przebudzenie świadomości drudzy twierdza iż jest to zwykła data . Poruszane jest także przy tym temacie częste widzenie rożnych godzin tak jak np . 11:11, 22:22 czy inne podobne godziny . Ja dosyć często widzę właśnie godz. 11:11 , 11:14 a także wszystkie godziny z jedenastoma minutami i wszędzie dostrzegam  Trójkę. 


 Jedna z teorii mówi , iż Ci którzy widza godzinę 11:11 zmierzają do przebudzenia duchowego bądź jest już duchowo przebudzony czy wysoko rozwinięty duchowo. Co wy o tym sadzicie ? Podzielcie się swoimi przemyśleniami oraz teoriami w komentarzach.W internecie można też poszukać takich informacji ;)

2 komentarze:

  1. Ja od dawna wizdze podwójne godziny, czy liczby mp właśnie 11:11, 10:10, 21:21 itd.

    Nic nie poczułam w zwiazku z dzisiejszym dniem. Dzien jak codzien. Oprócz tego, że miałam bardzo piekny sen o zaginionej osobie, która mi się przysnila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nic nie poczułem. A to z tymi godzinami to chyba efekt psychologiczny - takie cyfry na wyświetlaczach bardziej zwracają uwagę. Ja na przykład zwracam uwagę na godziny kojarzące się ze znanymi datami , na przykład 19:18 - data końca II wojny św.; 14:10 - Grunwald; 20:12 - wiadomo. W sumie mało słyszałem doniesień o niezwykłości godzin będącymi ciągami arytmetycznymi, np. 12:34 czy 12:48. No i nikt nie widzi już nic niezwykłego w północy, czyli 00:00.

    OdpowiedzUsuń