28 kwietnia 2011

Przeprowadzka i proroczy sen .

Ostatnio znowu zaniedbałam  wpisy  na Blogu a to z przyczyny pakowania się  ponieważ przeprowadzam się do innego miasta . Obecnie pozostały dwa dni  , jest mi szkoda opuszczać to obecne miejsce  ale cóż siła wyższa .



Przed wczoraj po południo miałam sen o szkole , chodziłam po  3 pietrach . Każde piętro było oznaczone  innym kolorem, na ścianie były pomalowane  trzy paski  w jednym kolorze  na każdym pietrze ( zółte , niebieskie  i jeszcze jakiś inny kolor którego nie pamiętam), nie wiem czego szukałam zaglądałam do klas były puste . Szkoła ta w tym śnie była niby moja szkołą ale w rzeczywistości wygląda inaczej . Wnętrze szkoły było piękne żywe kolory jasno przestrzennie . Pamiętam iż weszłam na 3 piętro ponownie i nie wiem skąd był tam mój balkon , na który wyszłam  i spoglądałam na niebo   a na nim kłębiły się ogromne ciemno-granatowe chmury. 



W tej chwili dotarło do mnie iż za chwile rozpęta  się potężna burza, stałam tam i obserwowałam co się dzieje na niebie . Obudził mnie  padający silnie grad , szybko wstałam  i gdy wyszłam na balkon widziałam to samo niebo jak we śnie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz