14 maja 2011

Kolejny sen proroczy o burzy ?

Dziś nad ranem przyśnił mi się sen o strasznej burzy . Byłam na czymś w rodzaju szkolenia w moim miasteczku w Polsce , następnie  idę z jakaś grupa ulica w stronę mojego domu  wpatrując się w niebo . Na niebie widzę nadchodzące ogromne  chmury , zaczyna ślinie padać deszcz i rozpętuje się burza . 


 Jest tak ciemno , że ciężko jest mi  odróżnić dzień od nocy.  Nagle przebudziłam się  słyszę jak silnie pada deszcz , przeszłam do salonu zobaczyć co się dzieje za oknem  tam burza , deszcz  i bardzo ciemno jak na około godzinę 9 rano .

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe. czasami śnią się jakieś proroctwa. :)zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek czasami potrzebuje dużego kataklizmu żeby przystanąć i się oczyścić, chaos to dobra zapowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miewam sny prorocze bardzo rzadko ale są naprawdę idealnym proroctwem...tu akurat nie widzę nic naddzwyczajnego ..słyszałaś burze we śnie, padający deszcz, rano juz nie śpi sie tak mocno..poprostu rzeczywistość wdarla sie juz do twojego snu. Jak sni mi sie że chce mi sie siku bardzo i budzę sie i faktycznie musze lecieć do łazienki to żadne proroctwo:) ..na szczęście sie budze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń