06 grudnia 2010

Nocne debaty Blue .

Dziś czat był naprawdę udany , heh no tak ...  Założyłam pokój dla osób z forum FN gdzie jestem moderatorem; link do forum : http://www.forum.nautilus.org.pl/index.php  ale i dla innych osób, które interesują się paranormalnymi rzeczami  -  link do czatu : http://czat.onet.pl/Universe,chat.html - serdecznie zapraszam. Dziś trochę osób prosiła mnie o pomoc na astrotatocie, by zobaczyć co  będzie z ich życiem osobistym. Po raz pierwszy nie dla wszystkich widziałam  pozytywnie ,ale to dobry trening dla mnie samej.

Od wczoraj towarzyszy mi mój Anioł Stróż , ciągle czuje ciepło w klatce piersiowej i czuje , że jest przy mnie . Szczerze mówiąc to mnie martwi , nie wiem dlaczego ale czuje się jakbym miała się zegnać ze wszystkim i wszystkim i chyba wiem co to jest .Najprawdopodobniej to jest jeden z trzech  momentów wybranych przed narodzinami , wybranymi prze zemnie  by opuści to życie. Czuje i słyszę, że w mojej głowie pląta się pytanie i muszę zdecydować czy chce dalej tu być czy odejść tam gdzie moje miejsce. Wczoraj  nawet miałam taki sen z Gastria ,jej mężem, Darkness , koleżanka z PL . Byliśmy wszyscy w Turcji u teściów Gastrii , zwiedzaliśmy miasto . Koleżanka z PL prosi o rade czy zostać w Turcji  z jakimś mężczyzna czy wracać do Polski wiec odpowiadam jej ze na jej miejscu bym została w Turcji.Natomiast był tam też ten młody mężczyzna , który przejawia się w moich snach ,zadał mi pytanie czy chce zostać z nim czy wracać ale gdzie ? Następnie jesteśmy w jakimś pomieszczeniu coś się dzieje ja rozmawiam z kim przez telefon a potem mowie coś do męża Gastrii a On ku mojemu zaskoczeniu odpowiada mi płynnie po polsku. Stałam na przeciw niego dokładnie go widziałam,  wyglądał tak jak ze zdjęć Gastrii ale już nie pamiętam co mówiliśmy. Ja w pewnym momencie uwiadamiam sobie, że jesteśmy w Turcji , i mam w tym momencie przebłysk przebytej samolotem drogi oraz myślę sobie ze jestem blisko Cypru gdzie mieszka Gastria i ucieszyłam się, że zobaczę gdzie i jak Ona mieszka .Kto wie co by się stało gdybym zdążyła temu mezczyznie odpowiedzieć twierdząco na pytanie ?
Jedno jest pewne coś jest na rzeczy obecność Anioła jest mi podejrzana bardzo a może to tylko nerwy przed wyjazdem do PL ? ...

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem to nerwy przed wyjazdem do PL. A anioł stróż zawsze Nam towarzyszy, a teraz kiedy jesteś podekscytowana tym wyjazdem myślę, że go swoją energia mocniej przyciągasz do siebie. a on chce ci tylko powiedzieć, żebyś się nie martwiła podróżą, bo on jest i będzie przy Tobie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń