04 października 2010

Zdarzenie : Zdumiewajaca Noc!

Ostatnio przeglądając swoja pocztę mailową od samego początku jej istnienia  natrafiłam na mail , który wysłałam pewnej kobiecie jako odpowiedz gdzie między innymi była przeze mnie napisana ta historia :


Przypomina mi się pewna sytuacja , która zdarzyła mi się pewnej nocy kilkanaście lat temu. W nocy zaczęła budzić mnie pewna kobieta miała długie ciemne włosy, ubrana była w niebieska sukienkę wyglądała niczym anioł a dookoła niej mieniła się błękitna poświata. Kiedy wybudziła mnie ze snu mówiła mi że musi mnie zabrać z tego miejsca bo mi grozi niebezpieczeństwo, że zabiera mnie do innego świata. Pamiętam tylko tyle , że się nie zgodziłam odejść. 


Z tamtego zdarzenia pamiętam jeszcze to , że w ogóle nie bałam się tej kobiety, czułam się jakbym ja znała dobrze choć nie rozpoznawałam jej z twarzy . Do dziś nie wiem czy uszanowała maja odmowę  i zostawiła mnie w pierwotnym świecie,  czy przeniosła mnie do podobnego świata  i nic z tego nie pamiętam . Być może  zostawiła mnie tu  i od  tego nocnego wydarzenia  czułam się bardzo bezpieczna (zapewnili mi tutaj bezpieczeństwo na tyle ile mogli to zrobić). Niestety nigdy więcej nie ujrzałam tej kobiety choć bardzo bym chciała.

1 komentarz:

  1. Kto wie, może jeszcze ją zobaczysz? A czy nie było ona na twarzy podobna do tej kobiety z dzieckiem, która spotkałaś wiele lat wcześniej? Zastanawia mnie, czy to czasem nie ta sama osoba, tylko pod różnymi postaciami?

    OdpowiedzUsuń