06 marca 2011

14-letnia Ewelinka

 Miesiąc przed wyjazdem do Polski kolega z forum przesłał mi link o zaginionej dziewczynce , która pojechała do szkoły lecz nigdy do niej nie dotarła . Kiedy zobaczyłam zdjęcie dziewczynki już wiedziałam iż niestety nie żyje, na zdjęciu zobaczyłam czarna aurę wokół niej. Czarna aura oznacza to iż osoba na zdjęcia nie żyje , ten dar otrzymałam podczas głośnej sprawy zaginiecie Iwony Wieczorek . Wracając do Ewelinki to zobaczyłam jak potrąca ją  czerwony samochód, potem już widziałam jej ciało leżące w lesie pod drzewem. 



Potem sprawa przycichła a ja pojechałam do Polski , gdzie będąc w swoich stronach usłyszałam iż odnaleziono ciało dziewczynki w lesie :( Przeszły mnie ciarki na wieść o jej odnalezieniu w taki sposób a nie inny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz