27 marca 2011

Zdarzenie : Dziwne zbiegi okoliczności ?

Nadchodzi lato we Francji, niesamowite jest to jak szybciutko kwitną drzewa ,krzewy i kwiaty.  W ostatnich dniach została mniej więcej ustalona data przeprowadzki do innego miasta , także od maja  będę już w innym miejscu . Nie wiem dlaczego ale od tego czasu  coś się dzieje w obecnym mieszkaniu . W łazience mam postawione przy umywalce dwa szklane  kielichy , w jednym mam włożone  kamienie szlachetne  a w drugim  swoja biżuterię . Kiedy  sprawdzałam czy jest ciepła woda przy wannie usłyszałam trzask jakby pękniętego szkła ale  sprawdziłam kielichy i na wszelki wypadek  lustro , nic nie było pęknięte.

 
Następnego dnia wchodzę do łazienki  zapaliłam światło i nie pasowało mi jak pada światło elektryczne wiec spoglądam na sufit  a tam widzę zwisający  plafon  na samych kablach ! Oczywiście szybko odłączyłam prąd w całym mieszkaniu  i zdjęłam plafon  a śruby od niego dość długie znalazłam po kilku godzinach  na łazienkowym dywaniku . Zaczęłam się zastanawiać czy to czasem nie mój narzeczony  chciał się mnie pozbyć ; tylko za co ? heh ostatni z mieszkania wychodził  :P , motyw miały pewnie  moje kociaki bo ograniczyłam im ilość posiłków z 5 na 4 dziennie a dla Feliksa- jedzonko mokre zrobią wszystko :) No cóż i tak się żadne nie przyzna :D  Dość żartów ale naprawdę tak sobie pomyślałam :)  

 
Na poważnie w tym samym dniu  , po południu oglądałam telewizje  siedząc na sofie najpierw na ścianie  zobaczyłam błysk granatowego światełka a po paru minutach z drugiej strony  na tle regałów zobaczyłam postać ale tylko zarys postury  koloru flesza od aparatu  .Tą postać widziałam przez kilka sekund.

Z kielichami nie mam racjonalnego  wyjaśnienia co to by mogło być , pierwszy raz słyszałam  taki dźwięk.  Co do plafonu wisiał dwa lata na suficie i nigdy nie było z nim problemu , nie wiem czy od tak sobie mogą puścić śruby ?
Nie mam zielonego pojęcia co to była za postać  lecz biorąc pod uwagę książki, które czytałam o obecności Archaniołów - ten błysk by zapowiadał, że któryś  Archanioł mnie odwiedził.  Fakt wcześniej też widywałam takie błyski tego samego koloru z tym że  nic się nie działo. 

 
Ps. kielich na zdjęciu jest mój ;)

1 komentarz:

  1. fajny blog :)
    zapraszam do mnie:)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń