21 sierpnia 2010

21.08. 2010

Jestem już po pracy, a  tu znowu upał  i prawie 30 stopni wrrr. Nie przepadam za latem ze względu na wszelakiego rodzaju robaki , zima bardziej mi odpowiada heh - no cóż nie można mieć wszystkiego :p
Znowu mnie mdli i tak się zastanawiam nad tym lekarze, lekkie zawroty głowy ehhhh
O Darkness się pojawiła na gg ! 
Darkness to osoba , która posiada podobne zdolności  jak ja , poznałam ja na forum FN . Po rozmowie z Dark dostrzegłam bardzo dużo podobnych rzeczy do mnie i staram się jej pomoc ogarnąć dar który posiada . Niestety ja nie miałam  tyle szczęścia co Ona, bo musiałam sama dojść do pewnych rzeczy i starać się rozwiać swój dar ale wiem ze to tylko mnie wzmocniło i zachęciło do dalszych działań  i pomocy innym w rożny sposób .
Wiem że nie którzy z Was uznają mnie i podobnym mnie za wariatów , dziwaków  , odmieńców czy coś jeszcze innego ale my się tym nie przejmujemy , jedynie ukrywamy swoje zdolność bo jesteśmy wyśmiewani. Skąd to się bierze jeszcze nie mam swojej teorii na ten temat chyba jeszcze nie czas  ale wiem jedno nie bez powodu otrzymaliśmy nasze dary...

1 komentarz:

  1. Myślę,że niedługo dowiemy się w jakim celu otrzymałyśmy te a nie inne dary. Małymi kroczkami dojedziemy do celu, a wtedy wszyscy Ci ,którzy uważali Nas za odmieńców, dziwaków, wariatów i chorych na umyśle przejrzą na oczy i będą Nas podziwiać i prosić o wyjaśnienie, bo sami nie będą rozumieć wielu rzeczy... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń