29 sierpnia 2010

28 sierpień.

Dziś otrzymałam świetną wiadomość dostane w końcu mój wymagany urlop , od polowy grudnia  do polowy stycznia . Oczywiście będę go spędzać w Polsce ; minęły ponad 2 lata od mojego wyjazdu :( Klan kwok się bardzo ucieszy bo będą miały znowu o czym plotkować , a Ruda kwoka najbardziej !  Że też mój brat musi mieszkać koło niej :(  Ruda kwoka wychowywała mojego starszego o 4 lata brata , ale traktowała go jako bardziej służącego a własnego syna wyróżniała ! Na szczęście już z nią nie mieszka :) A ruda kwoka to żmija,  która wysysa krew bez ugryzienia! Jak dla mnie to  ona jest czystym diabłem .
Już zerkałam na bilety - są w tym momencie korzystne wiec jak tylko dostane dokument o moim urlopie zaraz kupuje bilety :) Nie mogę się doczekać tego wyjazdu , odwiedzę moje rodzeństwo - dwa tygodnie powinny wystarczyć :) Z drugiej strony boje się jechać , bo będę musiała zmierzyć się ze śmiercią mojej przyjaciółki ! To bez komentarza  zostawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz