28 sierpnia 2010

27 sierpień

I  znowu  mi łazi po mieszkaniu  coś czarnego,  tym razem jest większy jak postura u człowieka. Jak nie czarne to białe i tak w kolko , no   ale już go nie ma -  odprawiłam to coś. W ostatnich miesiącach dowiedziałam się od koleżanki  ,,po fachu,, że takie istoty można odprawić po prostu rozkazując im odejść - nawet działa. Wcześniej się modliłam  by pozbyć się nieoproszonego  gościa , choć nie należę go zwolenników kościoła (jestem katoliczka) to jednak też działało ( wierze w Boga ale na swój sposób ) . 
Jejku jakby mój proboszcz z Polski to przeczytał i by wiedział , że to ja to chyba by mnie pewnie spalił na stosie wraz z tymi starymi kwokami co to taki święte  udają. Moim zdaniem powinny pracować w jakiś wywiadach np. KGB, CIA lub FBI - lepszych agentów w życiu nie znajda - zapewniam! Mówię wam wiedza wszystko , co robisz , jak mieszkasz , o której wychodzisz i wracasz, nawet jaki kolor majtek byś akurat założył w dany dzień ! Czasami to nawet wiedza lepiej niż Ty sam ,bo ja np. dowiedziałam się że jestem w ciąży już z drugim dzieckiem tylko gdzie te pierwsze i jego ojciec ? A innym razem to ponoć już byłam umierająca bo przejechał mnie jakiś autobus , i nie wiedziałam co robić wpaść pod ten autobus  by kwok nie rozczarować czy się ukrywać ? Jak wyjechałam z Polski to  dopiero było  plotkowanie ; dowiedziałam się od koleżanki  ,że rzekomo  uciekłam  z domu bądź wyjechałam bez słowa. Radze unikajcie  zamieszkania w mniejszych miasteczkach . Dobra kończę o klanie kwok bo to nie to było moja intencja ale kiedyś napisze wam o głównym dowodzącym klanem  : Ruda kwoka  . Kto wie  może powstanie drugi serial coś  na podobieństwo  Wilkowyje - Klan kwok :) heh

Pamiętam że 2 dni po śmieci mojej przyjaciółki w poprzedniej pracy chodziło za mną coś białego , i czułam czyjaś obecność. Nie wiem czy to była Ona czy całkowicie coś innego .  Czasami odczuwam obecność kogoś  i wiem kto przychodzi do mnie wtedy zwracam się po imieniu i jest mi jakby lżej na sercu . Natomiast  jeśli wyczuwam kogoś i czuje ciepło w klatce piersiowej,  a dokładnie tam gdzie jest mostek to wiem ze to mój Anioł Stróż czy jak kto woli Opiekun jest przy mnie . Niesamowite uczucie - gorąco polecam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz