25 sierpnia 2010

Wiersz z 16 lutego 2000

Postanowiłam że będę dodawać co jakiś czas po jednym z moich wierszy,  może nie są najlepsze ale co mi tam  nie boje się krytyki  :) Zacznę od mojego ulubionego wiersza .

Jesteś
Jesteś  moja  gwiazda na niebie 
Jesteś moim promykiem nadziei , który prowadzi mnie przez mroczny świat
Jesteś moja gwiazda , która świeci blaskiem wszystkich gwiazd
Jesteś moim blaskiem , który oświetla mi ciemna drogę do jasnego życia
Jesteś moja nadzieja , która dodaje mi sil 
Jesteś moim ciepłem , które ogrzewa me zimne ciało
Jesteś dla mnie wiecznym światem , który nigdy nie przestanie istnieć
Jesteś promykiem światła , które stara  się przebić przez gęste chmury do mojego świata
Jesteś moja miłością dzięki , której jeszcze żyje
Jesteś moim światem, w którym żyje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz