20 września 2010

Dziś moje urodziny ... !

No ! Od dziś będę starała się znowu dodawać regularnie wpisy ; babcia wróciła do siebie  wiec będę miała znowu dużo czasu . Dziś moje kolejne urodzinki , to już trzecie we Francji ale coraz gorsze :(  Pod względem obchodzenia bo nie ma za bardzo z kim  - nie to co było w Polsce , zawsze obchodziło się w gronie najbliższych i znajomych. No ale dobre to że dożyłam tych 27 urodzin  , bo ostatnie miesiące były dziwne  bo po śmierci mojej przyjaciółki (kiedyś napisze o tym )  miałam dziwne odczucia że tak jak Ona nie dożyje 27 urodzin ! Na szczęście to się nie stało wiec jestem spokojna choć czuje że coś się znowu wydarzy  na skale światowa. 
Najbardziej boli mnie to , że potrafię innym osoba przewidzieć przyszłość a sobie nic kompletnie nie widzę tylko coś w rodzaju ciemności  czy jakby wizje dotyczące mnie  były zakryte czarna kotarom. Nie wiem czy tak musi być czy to ja sama założyłam sobie taka blokadę  dawno temu i zrobiłam to świadomie , a w dodatku pamiętam że ta blokada dotyczyła  też mojego przyszłego  partnera co się sprawdza  ! Być może to cena za posiadanie takich darów ? .... może kiedyś się dowiem :) Jak na razie muszę przysiąść  do moich kart tarota i poćwiczyć wróżenie na sobie , bo kilka miesięcy temu kupiłam karty o nazwie Tarot Archanielski oraz książkę o poznaniu swojego Anioła Stróża oraz jak się z nim kontaktować.  Od tego czasu czuje się naprawdę lepiej a sama książka pomogła mi zrozumieć bardzo wiele rzeczy. Na dziś to tyle bo coś znowu głowa mnie boli wzięłam już 1 g paracetamolu , który i tak nie pomaga  zbytnio ale coś trzeba brać  dopóki nie przyjdzie paczka z PL  z moim lekiem na wszelakie bóle i niestety to jest tylko Ketonal Forte 100mg . Jest to bardzo silny lek na receptę i nie dla wszystkich wiec nie radze  brać bez wiedzy lekarza ...  Tak wiec biorę go tylko wtedy gdy już płacze z bólu.
W najbliższym czasie postaram się opisać poklei o rzeczach  powiedzmy paranormalnych,  które doświadczyłam na własnej skórze.  

1 komentarz:

  1. Ja też swojej przyszłości nie potrafię przewidywać, nawet wtedy kiedy wróżyłam znajomym z kart zwykłych, mi wróżby dla siebie samej nigdy nie wychodziły i nie sprawdzały się. tak to jest już, że sobie wróżyć nie powinno się - tak słyszałam...

    OdpowiedzUsuń