12 września 2010

Nowa zdolność !!!

Wcześniej pisałam o Iwonie tej dziewczynie zaginionej w trójmieście , gdzie pierwszy raz dostrzegłam jakby otoczkę oznaczająca że ta dziewczyna  nie żyje . To był pierwszy przejaw mojej nowej zdolności ! Kilka dni temu Gastrai podsunęła mi zdjęcie pewnej dziewczyny która zaginęła 30 czy 31 sierpnia tego roku .  Gastria podała mi linka do jej zdjęcia i krótkiego opisu o zaginionej. Kiedy spojrzałam pierwszy raz na zdjęcie dziewczyny zobaczyłam wokół niej kolory jakby tęczy i już wiedziałam że ona żyje i ze masie dobrze .Gastrai również utrzymywała że dziewczyna żyje , i jak niedawno się okazało ze to prawa  bo się odnalazła cala i zdrowa . Potem Gastrai pokazała mi zdjęcie innej dziewczyny  ale niestety ona wg mnie nie żyła , w duchu powiedziałam do siebie ze ona nie żyje i zobaczyłam ten kolor czarny :(  Gastrai natomiast uważała że żyje ale dopóki nie zobaczyła  ta osoba była zaginiona 2 lata temu . Jak się okazało dziewczyna został zabita ,, niechcący ,,  przez pewnego chorego osobnika  co potem Gastrai widziała w swojej wizji jak to było . Przeraziło mnie to że ja początkująca wiedziałam tym razem jaśniej  niż Gastria co jest specjalistkom od tych rzeczy nie ja , ale to Ona  ma wizje ich śmierci ( naprawdę współczuje Gastrii akurat tego ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz