20 listopada 2010

Powrót nocnych snów .

I proszę chyba zasłona na  sny  spadła, ponieważ dziś od wielu dni pamiętam sen z nocy.Śniły mi się dawne czasy jak jeszcze chodziłam do podstawówki. Sen : Najpierw byłam w jakiejś  klasie , białe  pojedyncze ławki ,musiała to być biologia bo przed nami na ławkach stały mikroskopy.  Nie widziałam nauczycielki to też w klasie panował chaos, głośne rozmowy i nieład, były tam wszystkie moje koleżanki  i koledzy z podstawówki. Potem pamiętam jakiś urywek na korytarzu szkoły.  To wszystko widziałam trochę nie wyraźnie i się przebudziłam, było 11 minut po 3 w nocy. Położyłam się i dalej jakby kontynuacja snu tym razem jestem przed furtka z bratem wychodzimy do szkoły ale w tym urywku dało się odczuć nienawiść, złość od mojego brata do mnie. Wyszedł pierwszy , szedł ulica tak szybko że zanim ja zamknelam  furtkę on był z 20 m ode mnie, krzyczę do niego by zaczekał na mnie ale zignorował to. Chcąc go dogonić zobaczyłam jak za ulica na polu tworzy się ścieżka na skróty do ulicy gdzie już był brat wiec idę ta ścieżka asfaltową ale brat skierował mnie na inna i się pogubiłam ale na szczęście utworzyła się z boku inna;   do polowy była z asfaltu a druga polowa z piasku bo ktoś nie skończył jej  ale gdy dotarłam do brata byłam szczęśliwa ponieważ mowie ,,widzisz pomimo że miałam trudności na tej ścieżce  i szlam dłużej to jednak jestem równa Tobie . Znowu się przebudziłam było z 25 min po godzinie 4 rano . 
W młodszych latach miałam dobry kontakt z bratem aż (jak to rodzeństwo czasem się biło i kłóciło ) do poprzedniego roku gdzie się ożenił a jego  młodsza żona odcięła go od całej rodziny i szkodzi naszej przybranej mami tak ze mama jest bardzo przez nią chora! Teraz mam bardzo ograniczony kontakt z bratem, a okaże się co tam tak naprawdę się dzieje jak pojadę do Polski za niecały miesiąc.

1 komentarz:

  1. ,,widzisz pomimo że miałam trudności na tej ścieżce i szlam dłużej to jednak jestem równa Tobie ." - to jest klucz to Twoich relacji z bratem. Wydaje mi się, że jest nastawiony przeciw Tobie przez żonę, która zapewne zazdrości Ci tego, gdzie mieszkasz...wiem jak to brzmi, ale wygląda na to, że ona chce być równa Tobie. Mam nadzieje, że wszystko się wyjaśni jak będziesz w domu w Polsce...

    OdpowiedzUsuń